
dilluns, 16 de març del 2009
dijous, 12 de març del 2009
dimecres, 11 de març del 2009
La pipa
Quan me'n vaig anar a trobar amb la pipa,
al damunt del meu peu
vaig trobar una papallona,
picant a la meva porta.
I em va dir:
-Quin cel més rodò, més rosa, més xerraire...
Vaig agafar la paella, me la vaig posar al cap
i vaig tomar rumb a agafar la bicicleta
per pasar-hi el riu que estaba ple de taurons.
Després de només cinc dies, vaig trobar a la pipa.
al damunt del meu peu
vaig trobar una papallona,
picant a la meva porta.
I em va dir:
-Quin cel més rodò, més rosa, més xerraire...
Vaig agafar la paella, me la vaig posar al cap
i vaig tomar rumb a agafar la bicicleta
per pasar-hi el riu que estaba ple de taurons.
Després de només cinc dies, vaig trobar a la pipa.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)




