Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris U3 Surrealisme. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris U3 Surrealisme. Mostrar tots els missatges

dilluns, 16 de març del 2009

dijous, 12 de març del 2009

Tristor

dimecres, 11 de març del 2009

La pipa

Quan me'n vaig anar a trobar amb la pipa,
al damunt del meu peu
vaig trobar una papallona,
picant a la meva porta.
I em va dir:
-Quin cel més rodò, més rosa, més xerraire...

Vaig agafar la paella, me la vaig posar al cap
i vaig tomar rumb a agafar la bicicleta
per pasar-hi el riu que estaba ple de taurons.

Després de només cinc dies, vaig trobar a la pipa.

dijous, 5 de març del 2009

DeKéva?

Agafem a l'endemà assajos
per foto agenda.

Tinc on puc no hi ha misteris
tinc on puc la solució